Welke maatregelen nemen wij om de coronarichtlijnen aan te houden?

Naar aanleiding van de meest recente overheidsmaatregelen van 15 februari 2022 hebben we ons Covid-19 protocol aangepast. Zo kunnen we een veilige omgeving blijven garanderen waar je van kunst kunt genieten.

• Bij aankomst moet er een digitaal EU-certificaat in de Corona Check App worden getoond met een geldig ID bewijs.
  • Kom je van buiten de EU en heb je de ‘Corona Check’-app niet? Ga dan naar: https://www.testenvoortoegang.org/
  • Een mondkapje is niet verplicht.
  • Om te zorgen dat iedereen zich veilig voelt vragen we bezoekers afstand te houden.
  • Museumtickets kunnen alleen online en per tijdslot geboekt worden. We vragen je om op de afgesproken tijd te starten aan je museumbezoek.
  • Museummedewerkers kunnen je vragen om even te wachten om een goede doorstroom te garanderen.
  • Binnen het museum hebben we meerdere punten gecreëerd waar de mogelijkheid is tot het desinfecteren of wassen van handen.
  • Alle touchpoints in het museum worden meerdere keren per dag schoongemaakt.
  • Als je symptomen hebt van het coronavirus, vragen we je thuis te blijven en je bezoek op een ander moment te plannen.
  • We vragen je om onze maatregelen na te leven. De maatregelen worden weergegeven in het museum en worden uitgelegd door onze museummedewerkers.

Alvast bedankt voor het veilig houden van elkaar en ons team!