ADE: Dasha Rush Presenteert ‘Hunger To Create’
Spekki Webu & Matti Vilho, Vân Anh en Dasha Rush bij Nxt Museum

Voor ADE 2024 presenteren Dasha Rush en Nxt Museum ‘Hunger To Create’ — een unieke audiovisuele showcase die live elektronische experimenten combineert met immersive visuals.

Op het projectiescherm van Nxt Museum kun je twee live audiovisuele shows beleven:

De in Berlijn gevestigde geluidskunstenaar en techno-icoon Dasha Rush presenteert haar “Hypothetically Personal” A/V-show voor de eerste keer in Amsterdam.

Spekki Webu, een van de pioniers van de amorfe techno-sound in Nederland, en de Finse visuele kunstenaar Matti Vilho nodigen je uit om de diepten van je onderbewustzijn te verkennen met een gloednieuwe audiovisuele live-ervaring: ‘Signal Transmutations’.

De avond begint en eindigt met diepe techno- en electronica-selecties van de Amsterdamse DJ Vân Anh.

Dit evenement heeft een zeer beperkte capaciteit. Tickets gaan in de verkoop op 14 augustus 2024. Nxt Members go free.

BOEK je TICKETS

Ondersteund door ADE Arts & Culture

Dasha Rush Presenteert ‘Hypothetically Personal’ Live Audiovisuele Show

De in Berlijn gevestigde kunstenaar en techno-icoon Dasha Rush presenteert de Amsterdamse première van haar “Hypothetically Personal” A/V-show in Nxt Museum.

Na de show in mei te hebben getoond in de legendarische Berlijnse club Berghain, kun je nu grootschalige visuals en een sonische reis door ambient en experimentele elektronica ervaren.

Spekki Webu & Matti Vilho Presenteren: ‘Signal Transmutations’

Spekki Webu, een van de pioniers van de amorfe techno-sound in Nederland, en visuele kunstenaar Matti Vilho nodigen je uit om de diepten van je onderbewustzijn te verkennen met een gloednieuwe, baanbrekende audiovisuele live-ervaring: Signal Transmutations.

Na eerdere vertoningen bij De School en het Lunchmeat Festival, ontwikkelt het duo het werk nu verder om het aan te passen aan de monumentale schaal van het projectiescherm in Nxt Museum.

Bekijk de eerste versie van het werk en lees de première van Fact Magazine.

Event format:

Amsterdam Dance Event