Beleef deze zomer samen digitale kunst

Bezoek deze zomer Nxt Museum met vrienden en familie en geniet van €4 korting per ticket op groepstickets!

Breng je favoriete mensen deze zomer naar Nxt Museum en krijg €4 korting op je groepsbezoek bij drie of meer volwassen tickets.

BOEK JE TICKETS

*Kies het Groepsticket in onze Ticket Shop om van het speciale tarief te profiteren

Nu te zien:

‘Life in a Different Resolution’ door de baanbrekende kunstgroep Random International is onze eerste solotentoonstelling. In een retrospectief met zes grootschalige werken uit hun oeuvre, ontdek de wisselwerking tussen mens en machine door middel van digitale installaties.
‘Foreign Nature’ door Julius Horsthuis – Stap in de mystieke wereld waar wiskundige formules heilige geometrie ontmoeten, van 3 juni tot 3 september 2024.

Goed om te weten:

– Na je bezoek aan Nxt Museum kun je nagenieten in Café Restaurant Metro, of je familie-uitje voortzetten met een wandeling langs de diverse culturele bezienswaardigheden in Amsterdam Noord.
– Gratis kluisjes ter plaatse.