Date 17 Sep

Discover X

Nxt Stage

Nxt Stage presenteert: DISCOVER X
– Een uniek evenement van Glenmorangie en Nxt Museum.

Ontdek het nieuwe audiovisuele kunstwerk Still Life with Platypus van Theo Triantafyllidis & Slugabed, aangeboden door Glenmorangie.

Discover X is te zien in Nxt Stage van 17 september tot 19 september tijdens de avonduren vanaf 18:00 uur. Dompel jezelf onder in de gamified 3D-omgevingen van Theo en geniet van je gratis X by Glenmorangie-cocktail aan het einde van je bezoek. Reserveer hier onder je tickets!

Theo Triantafyllidis (1988, Athene, GR) is een kunstenaar die virtuele ruimtes en interfaces voor het menselijk lichaam bouwt. Hij creëert complexe werelden en systemen waar het virtuele en het fysieke op geheimzinnige, absurde en poëtische manieren samensmelt. Dit manifesteert zich in performances, mixed reality-ervaringen, games en interactieve installaties. Hij heeft een MFA van UCLA, Design Media Arts en een diploma Architectuur van de Nationale Technische Universiteit van Athene. Hij is gevestigd in Los Angeles.

Houd er rekening mee dat:
– Dimensional Sampling van Yuxi Cao niet te zien is tijdens deze tijden
– Het ticket geeft je toegang tot de gehele tentoonstelling, inclusief het nieuwe kunstwerk.
– Discover X is een tijdelijk evenement van 17 – 19 september tussen 18:00 – 22:30 uur.
– Wanneer je jouw ticket omboekt naar een andere datum, zal het werk van Theo Triantafyllidis niet meer te zien zijn.

Event format
Nxt Stage Takeover