Date 22 Oct
24 Oct 2020

ADE 2020

Nxt Stage

Voor de 25e editie van Amsterdam Dance Event presenteerde Nxt Museum een drieluik van virtuele audiovisuele performances vanuit Nxt Stage.

We begonnen met een performance van kunstenaar en programmeur Yuxi Cao en audio kunstenaar Lau Hiu Kong (Lawrence), wiens werk nu tentoongesteld wordt in onze huidige expositie Shifting Proximities. Hierna volgde er een serie audiovisuele performances die georganiseerd werden in samenwerking met Minimal. Minimal verzorgde daarnaast een live-optreden en twee DJ sets in Nxt Stage, op 370 vierkante meter projectie oppervlak toonde zij een meeslepende combinatie van beeld en geluid.

Bekijk de shows hier:

Minimal Collective x Nxt Museum x ADE 2020 w/ Boris Acket & Vincent Rang Live A/V

Event format
Online Streaming